9 Kasım 2009 Pazartesi

aşkımla kumar oynama

şimdi başlığa bakıp da aşk meşk yazdım diye aylar sonra okuyunca bunu sanmıyımki aşık oldum vs. bi kere oldum onu daha da olmam. sırf ipneliğine yazdım. öyle sanayım diye yazdım. benim derdim başka aslında çok daha möhüm sorunlar içerisindeyim.

pazar günü tam 50euro kaybettim pokerde. amuna kodumun cem cük ağızlı italyanları kumpasamı getirdiler beni nedir. siktiğimin ipneleri. sinirimden telefonu kırıyodum gene sonra dedim dur lan kaçıncı telefon bu iyice batma mine koyim. o değilde şu öfke olayı gün geçtikçe artiyo bende nereye varacak bilemiyore. kendimden korkar oldum mine koyim.

diyorum misal şimdi evli olsam çoluk çocuğum olsa karım derdi çocukların rızkını kumara yatırdında bilmem ne bıdı bıdı. ulan o yüzden çoluk çocuk boktan bişe, mümkünse yapmiyim.çüküme sahip olayım. hem zırıltı falan onlarla uğraş işin yoksa. sonra senin başına egoist pezevenkler olup çıksınlar. onu beğenmesin şunu beğenmesin,ölmeni bekleyip mallarının üstüne konsun falan filan.

zaten gençliğimizin en güzel yılları bok yerine gitti. yok okuldu yok çalışmaydı. bide sonra bunla uğraş. bu nasıl yaşam yaw böyle, sikerim böle yaşamı diyesim geliyor. canım cennete sikim amcıkda bi yaşam daha iyi. içki kumar karı kız. he ondan sonra diycen yaşlanınca bak efenim işte orda burda böle sahipsiz kalıyoda bilmemne. ulan zaten o yaşa gelince ahım gitmiş vahım kalmış olacak,kendi altıma sıçıcam. ölüyüm daha iyi. *üstekini ben çizdim cuma günü.

bu arada alakasız olacakda bazen blogları geziyorum herkesmi dertli olur mine koyim ya. herkeşde genelde böyle bi sevgili özlemi bi ayrılığın,bi terk edilmişliğin acıları mevcut. herkes mutsuz mine koyim ama hiç bişede yapmıyo. birilerinin gelip bizi kurtaracağını beklemek genlerimizde mevcut olan bişe sanırım.

ve gene alakasız olacak ama bir bağımlılıkdan kurtulmak için başka bir bağımlılığa sarılıyoruz. feysbukda görüyorum millet farmville midir nedir sikindirik bi oyunu oynuyo paso,deli gibi. bu ne lam dedim. illa oynayacak bişe ariyosanız kendinizle oynayın. yada benim gibi yapın. içki için uyuşturucu kullanın orospu sikin kumar oynayın. bize kötü diye lanse edilen her haltı yiyin.size zevk veriyorsa gerisinden kimine.

**ulan gitmiş en boktan pantolonu giymişim bugünde, paçaları kısa. bi rahat edemedim. hay sokayım.
*** msnde durumu busy yapanları hep pussy diye okuyorum,noluyo la... :P

2 yorum:

  1. Hep derim;
    "I'm the God of Fuck!"
    Ama bi' yerde de düzgün bi hayatım olsun, bebelerim olsun, evim olsun, kocam olsun. Nereye kadar böyle ipsiz sapsız, yertsiz yurtsuz.
    Bunalıma soktun ya lan 2 dakikada amk.
    O değil de, Farm Ville güzel he. Oynuyorum ben onu, çok şekil bi' çiftliğim var. Mezarlık bile yaptım lan kendime. İçinden hayalet falan çıkıyor. O biçim. :D

    PS: Kelime hatası vardı, sinir oldum. Yeniden Copy/Paste yaptım. :D

    YanıtlaSil
  2. ben seni hatalarınla sevdim halbükü beybi :)

    YanıtlaSil