7 Kasım 2009 Cumartesi

eyvallah bebeyim,lütfettin


fosur fosur yatarken b nin msjıyla uyandım. nber napıyoruz. dedim ne istersen onu yapalım. sonra bu msj attı gene yok kuzenin doum günü varmış da 1 de şuraya gel falan fişman. dedim doum günündenmi gelicen doum gününemi gidicen anlamadım. doum günü varmışda benim için geç gidicekmiş çünkü söz vermişmiş bana. ulan gerizekalı kahpe benmi dedim buluşak, benmi yalvardım? manyakmıdır nedir ya. bide lütfeder gbi yazmış mala bak. dedim sen git doum gününe başka zaman görüşrüz.demiş hep başka zaman dioruz. sen bilirsin diye geri yazmış. ne görüşcem mine koyim senle. araya sıkıştırıyo aklı sıra beni. çokda meraklıydım sanki o sıfatını görmeye.
kediköye gidem ben en iyisi evde napıcam.

*bu video bugüne kadar sevdiğim tek insana gelsin. rüyamda gördüm gene... çok özledim seni nerdesin,kimlesin bilmiyorumda özledim işte mine koyim...

2 yorum:

  1. "dedim doum günündenmi gelicen doum gününemi gidicen anlamadım."

    :))))) nerden buldun sen bunu yaa :))

    nickine de ayrıca bayılıyorum. malafat gibi agshdgfasfghd

    YanıtlaSil
  2. valla ben bulmadım o buldu,bulmaz olaydı :P

    YanıtlaSil