3 Kasım 2009 Salı

yazı tura buluşmalar


amına koyim bi kaç gündür tansiyonum fırladı gene. zaten pekde normal değildide 16-8 olmuş. başım boynum niye ağriyo diyodum bende. amına kodumun bitane doktorum var sözde verdi bi ilaç bi sike yaramıyo. bi senedir 14-8 normal diyo. normalmiş normalini sikeyim. orospu. ulan bu doktorlarda yemin ederim bi sik bilmiyolar ya valla. gene insan kendi iyleşiyo iyleşiyosa yoksa çek ömrün boyunca. neyse başka doktora gittim dün ilacı değiştirelim dedi. onu içiyom şimdi13-8 oldu tansiyon. ama gene yorgun hissediyorum başım ariyo dönüyo sikkodan işeyindeyim şimdi gene. bi sik yaptığım yok. okul bitse askerliğide atlatsam siktir olup gitsem iyi bişe girsem.

dün ıssız adam vardı onu izledim. karılar bayılıyo böyle tiplere. siken sevilir derlerya aynen öyle tane. gerçi herifde yane yakışıklı para var araba var ev var. o sikmesinde kim siksin. ne diye birini peşinden takılıp gideyimki.

dün msndeydim işte iletiyi kırmış kalbini yaptım. b kancığı hemen mesaj attı duman falan diye hı dedim. iyi değilim dedi kedim öldü ıssız adamı izledim dağıldım falan siklemdim bek.

bikaç bişe yazdım bende iyi değilim diye. sonra sana noldu kızlar üzülür bu filme dedi mine koyim he dedim bi tek siz seviyosunuz zaten. sinirliydim zaten kapattım msni gittim yattım.

sabah işe geldim çat telefona mesaj bana haksızlık ediyosun diye. ulan mine koyim ben naptım. dedim tek sen değilsin üzgün olan veya sorunları olan. seviyorum falan dedim diye götü kalktı hep onla uğraşayım işim gücüm yokmuş gibi. ö'yü unutayım diye kim olursa ilk ona yavşıycam demiştim bu çıktı karşıma. neyse. şimdi diyo bugün buluşalım. e kevaşe e kaşar kişi ben senin ne bok olduğunu bilmiyomuyum. ne sikime buluşayımki. arkadaş olarak pohpohliyim elinin altında biri olduğunu bil,oldu amına koyim.allah bilir ben hariç kimlerler gezip tozuyon hergün başka biri. verdesen vermez bide naz yapıyo. otuzbir çekerim daha iyi. gossip girl var zaten onu izlerim gitmiyim. 1 saat gelmesini bekliycem 1 saat durup gidicek hanfendi.

ulan yada napsam ya gitsemmiki? niye çağırdıki şimdi bu beni durduk yere buluşak diye?

yazı tura atiyim ben. yazı gelirse giderim. tura gelirse gitmem. belki meme falan ellerim sevişedebilirim bilinmez. evet güveniyorum sana yazı.
sonra anlatırım gelişmeleri gidip gitmediğimi.

görüşrüz...

1 yorum:

  1. Ben olsam da gitmezdim.

    Böyle durumlarda iş yapan 2 kanun vardır. 1- Murphy Kanunları, özendiğin her işte adamı sıçırtır. 2- Klişe ama öyle, 4S Kanunları.

    Peşinden fazladan boş koşu yapılan kadınla olan ilişkiden ben hiç hayır görmedim şimdiye kadar. "Hastayım biraz, üzerimde tatlı bi kırıklık var sen gel gelebiliyorsan" demeli. Hem teklifini geri çevirmemiş olmak, hem de bi senin samimiyetini görelim demek adına.

    naçizane fikrim budur.

    YanıtlaSil