5 Kasım 2009 Perşembe

sarı gelin simidimi paylaşırım seninle inan


aga başım çatlıyo varya. dün bi insomin içtim uykusuzluk var diye iyce beter oldum sıçtı ağzıma,birayla içtim acaba ondanmı,neyse.

sabah servisden indim simitçimizden simidimi aldım öle dalgın dalgın kapıya doğru yönelmiştim ki yan tarafdaki aynı hatunla karşılaştım gene.selanik göçmeni sarı saçlı mavi gözlü dilber. ulan nası tesadüftür ya 2 haftadır her allahın günü karşılaşıyoruz.anam dedim içimden noluyo lan? oda aynı şeyi düşünüyodu heralde gülümsedi. oy dedim sarı gelin gülüşüne kurban. aynı hatun kişiyle yemekhanede de bazen bakışırken buluyoruz kendimizi. kah ben salata alırken kitleniyorum kah o masa için yer bakarken. neyse öle gülümsedi bu bende mal mal sırıtıyorum ,düşünüyorum içimdende,"ulan iki haftadır geçip gidiyo yanımdan şimdi hello desem olmaz meraba desem olmaz ne diyim?".
o malum kelime aklıma gelmiyo, hani sabah denilen şey. alttarfı bi "GÜNAYDIN" diycem mine koyim,yok. kitlendim öle. "iyi sabahlar" dedim bi yarım ağız bu duymadı tabi ben cüm cük gibi söyleyince. hay mine koyim dedim. iyi sabahlar ne lan. zeki müren gibi hissettim bian.nese allahtan duymadı. afiyet olsun derim yemekhanede ödeşiriz. naber? derim yada ;)

3 yorum:

  1. Elini çabuk tut bebeyim. Buralarda sarı saçlı, mavi gözlü dilberleri pek boş bırakmazlar.
    Aslında o dilber benim, ertesi gün boşuna kasma. Gel direkt öpüşüp, günaydınlaşalım. :D
    Bitsin bu eziyet. :D

    YanıtlaSil
  2. ahaha ama sen kızılsın be nazlı yarim.
    neyse öpüşmeli olaylarda varım. yes olrayt.

    YanıtlaSil
  3. Hahahah. Kızılım ama çok iyi öpüşürüm. Stop. :D

    YanıtlaSil