6 Kasım 2009 Cuma

cuma seni severim bilirsin

sabah gene telefon çalıyodu çektim jarjdan fırlattım duvara.kalkmıyom ulan dedim bugün sikerim. kiramı, faturalarımı ödemek için boktan işine katlanmak zorundayım. sonra işe yakın diyede bu boktan eve katlanmak zorundayım dedim. yane aslında onlar beni kullanıyo gibi bi nevi. ikinizinde mine koyim dedim,bana ne kaldı ulan. önceden cumaları içmeye giderdim şimdi üşendiğimden gelip yatıyorum.nese mine koyim.

dün yaşamın kıyısında diye bi film vardı,ulan zaten depresif hallerdeyim bide onu izledim oldum iyce mokoko.

sonra msneyi açim dedim bakem bi kim var kim yok. ben açtım 2 dakka sonra b açtı. heh dedim tamam sıçış. yazmadım bişe dışarda izlenimi yarattım kendime. bu msj attı tabe nbr slmsız. ulan dedim şimdi dışarda dedik kendimize yalan olmasın bare bekledim biraz. sonra dedim slm ,nbr balkondaydım. buda iydir falan dedi hazırlanıyorum dedi cumartesi için. hayırdır dedim ben ne varki cumartesi?biriyle buluşcam dedi hatta sende buluşcaksın.yokyaw dedim.salağa yatıyorum tabi.hee dedim doru buluşcaz demi. :P e yane dedi. dedim kusura bakma kendimde değilim bu aralar ilaçlar beynimi mikiyo iyice. önemli değil dedi. bende saçıma fön çekiyorum dedi bi tarafdan. şu kızların şu huylarıda beni mest ediyo falla fön çkerken msnde yazışmak nedir aga. git fönünü çek gel konuş kaçıyomu millet. söz varmış yarın kuzeninin artık oda evlenmek istiyomuş vs vs. evlen tabe dedim geç bile kaldın. içimdende diyorum düne kadar evlenmek şöyle saçma böyle gereksiz diyen sen değilmiydin. nese sonra napıcaz dedim haftasonu,sonra buluşup napıcaz olmuyalım. bu dedi direk barlar sokağı işte içeriz,dertleşiriz. ne dertleşceksek. o dertleşmeleri bilirim ben. eskilerden bahsedersin şöle yaptı böle yaptı çok üzdü falan 2 bira sonra bi bakmışın kucağına gelmiş öpüş yiyiş. şöle teselli aracı olmakdan bıktım mine koyim ya. bizimde dertlerimiz var bizde terkedildik. biz yapsak aynısını birine hatun kişi der beni kullandın. bize yapılınca aynısı destek olucak birini ariyordum oluyo. oldu amına koyim.

* ne alıngan bi göt oldum çıktım bende be. yaşlanıyommu nedir lan? way mine koyim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder