11 Kasım 2009 Çarşamba

aslında bakın, insanı öldüren hep sevdiğidir..

şimdi bu sıçtığımın hayatı bazen bize şaka yapar ya hani. sahip olduklarını elinden alır. yada heveslendirip babayı verir. ucundan gösterir sonra siktir git lan der. güler,dalga geçer. sonra üzülme lan gel şaka yaptım der. umutlanırsın, devam edersin,inanırsın tam alacakken gene kocaman bir nah çeker sana. sonra götüylen güler. işte o an ben o hayatın götünü sikmek isterim.ağzını burnunu kırmak isterim. bağırsaklarını deşip üzerine boşalmak isterim. o derece tiksinirim.
bazen düşünürüm özellikle sıçarken. sıçarken hayatın anlamını bulabilirsiniz bu arada. mucizevi anlardan biridir.boşalırken nasıl hiç bir şey düşünmezseniz sıçarkende herşeyi düşünürsünüz.

neyse evet düşünürüm kimin ahını aldım da bazen bunları çekiyorum diye. çıktığım kızları düşündüm misal geçen. kaç kızla çıktım lan ben dedim. hatırlıyamadım hepsini. aklımda kalan doru düzgün bikaç tane.genelde boktan bir ilişkiye başlarken biteceğini bilirim. çünkü yürümeyeceği bellidir. ama genede başlarım. bu şey gibi biraz,arabanın peşinden koşan köpek olmak gibi. ben bir köpeğim. neden koştuğumu yada arabayı yakalayınca ne yapacağımı bilemem. sadece koşarım,evet yaparım. plan yapmadım hiç şöle olsun böle olsun diye. belkide sorun bundandır kim bilir.ama hakkaten kimsenin kalbini kırmadım. zaten kimsenin de beni ölesiye sevdiğini sanmıyorum,o yüzden kalpleri kırılmamıştır.

anlatıcının dediği gibi, insan sevdigini öldürür diye bir söz vardir ya.. aslinda bakin, insani öldüren hep sevdigidir..
birini çok seversen bunda yanlış bir şeylerin olduğu,kötü bir şeylerin olacağı muhakkaktır. seni en kötü döneminde bırakıp eski sevgilisiyle tatile gidebilir mesala. sonra tekrar sana döner ama bu seferde yeni birisi için hem seni hem eski sevgilisini bırakabilir. ağlayıp sızlarsın peşinden koşarsın. ama nafiledir, sonra anlarsın kabul edersin. gurur veya başka bişey değil, onlar çokda sikimde. ama olmayacağını bilirsin. resimlerini silmek hediyeleri atmak çözüm müdür?, eh bi nevi. aklından çıktı oh rahatım dersinde babayı rahatsındır. şimdi sabahın köründe işi gücü bırakmış myspace de yada feysbukda onun profiline bakarken buldum kendimi gene. listeden sildiğim için sadece profil resmine bakabiliyorum. kedisinin resmini koymuş. amına kodumun kedisini de oldum olası hiç sevmedim.
sonra dedim napıyorum ben? harbi ne bu? yeni bir hayat kurarken insanlar ben neden kuramıyorum? hiç bir şeyi siklemeyen ben neden devam edemiyorum? neden gidcek bir yer yada söylüyecek bir söz bulamıyorum? neden takılıp kaldım böyle? neden deliriyorum? şu 4 ay 4 yıl gibi saçma sapan geçerken neler yaptım da hatırlamıyorum?

8 yorum:

  1. bende aynı şeyi yapıyorum.mütamadiyen hergün eski sevgilimin profiline bakıyorum.ama senden farklı olarak ben silinen kız tarafıyım:)
    erkekler neden böyle konuşup sorunları çözmek yerine silmeyi tercih ederler?ha birde sildiğin kişinin profiline bakmak neden?
    ama ilişkinin seyrini bilmediğim için seni bu genellemenin içine katmıyorum.
    neyse bu bloğu bulduğuma sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. çok denedim konuşmayı, konuştumda gerçi. ama birinin artık seni sevmediğini anlayınca bırakırsın,pes edersin.çabalamak uğraşmak anlamsız gelir.
    evet sildim çünkü onu orda görüpde hiç bir şey yapamıyacak olmam,onun başkasıyla olduğu düşüncesi beni kahrediyordu. belki silersem aklımdan da silerim diye düşündüm ,ama olmadı.
    halen neden bakıyorum?,çünkü halen seviyorum,özlüyorum,belki cevabı budur.
    bende burayı bulduğun için sevindim...

    YanıtlaSil
  3. peki onunda sana baktığını düşünüyor musun?

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. hiç zannetmiyorum tameris,terkeden oydu ben değilimki,neden ardına baksın?
    hem baksa bile bu neyi değiştir.bazen önemli olan ne düşündüğümüz değil,ne yaptığımızdır.

    kulube hoş geldin kimoono,evet yalnız değilsin.

    YanıtlaSil
  6. haklısın.ama hiç belli olmaz bazı şeyler.
    bu arada benimki de ona doğumgününde büyütüp poster yaptırdığım fotoğrafını profil resmi yapmış.ne bu mesaj mı tesadüf mü? pöfff.gidinin facebooku :)

    YanıtlaSil
  7. bilmem ki bi sor istersen :)

    YanıtlaSil
  8. kolaysa sen sor :S ucunda mahçup olmakta var :)

    YanıtlaSil