3 Kasım 2009 Salı

hay mine koyim


ulan bu karılar varya harbi bişe demiyorum ne istiyolar amaçları ne çözemedim.
yazı tura attım bu arada yazı geldi lakin pek içimde yoktugitmek. saat 4 oldu telefon bana ben telefona bakıyor idim. dedim nese lan bi sıçmaya gideyim sonrasına bakarız. gittim geldim oda ne bir mesaj. istersen haftasonu buluşalım zaten fazla kalamam anca yarım saat, hay dedim babayın kemiğine. gerçi birazda sevindim gidesim yoktu(yukarda da belirtmişim bunu) çünkü ama keşke bunu ben deseydim diye bi burukluk hissettim. ekilmiş gibi oldum. hem buluşmak istyen o hemde eken o bunedir hacı? yarım saat buluşmak ne mine koyim merba hayde eyvallah demek içinmiydi yane bütün tantana?
neyse bu soğukda 1 saat beklemekden kurtuldum haftasonu görüşrüz artık die sözleştik. ulan 250 gram kuku için yapmıyacağım şey yok ha. bende bir cins adamım.
hay mine koyim neyse eve giderim gossip girl falan geçer öyle. bakalım haftasonuda bana yalan olcak gibi gözüküyosa neyse.
allahım nolur bi seferde dengeli bir insan evladı gönder yaw :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder