10 Kasım 2009 Salı

atam herkes feysbukda profiline senin resmini koymuş


bu yazıyı oykuyup da bir sürü küfür yiyeceğimi biliyorum ama çokda sikimdesiniz diyorum baştan. düşündüklerimi söylemem lazım çünkü bu yavşakça hareketlere,bu gösteriş merakına,bu sürü piskolojisine tahammül edemiyorum.

atatürk'ü anmak ,anlamak feysbuk profillerine,msn avatarlarına atatürk resmini koymakla olmaz sevgili ezik beyinli arkadaşlarım. türkçülüğünüzü göstermek türk bayrağı koymakla da olmaz.yaptığınız ırkçılık ve şovenistlikden başka bir şey değil bilmem farkındamısınız. söyle bakalım götü levis pantolondan geçmeyen,marka ayakkabıdan başka bir şey giymeyen arkadaşım, bunlarada atatürk veya türk bayrağı logosu yaptıracakmısın? arabasının camına atatürk ün imzasını yapıştıran, koluna dövme yaptıran arkadaşım, aptal televizyon dizileri izleyip götü büyütürken ben onun eseriyim diye kendinle gurur duyacakmısın hergün?

demet akalın dinleyip ona özenen hanım kızlarımız,şu çocuk çok yakışıklı keşke beni mikse diye düşünüp o bar senin bu clup benim götü başı oynatıp dururken atatürk ün resmini profiline koyunca ülkenin bir numaralı kadın neferi olduğunumu zannettin? bu saçmalığa alet olan, gaza gelen ondan bundan görüpde atatürk resmini, türk bayrağını profiline koyan" MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.ATAM İÇİN LİSTENİ DAVET ET!! 2MİLYON OLUYORUZ" grubuna katıl sende HEYOOO diye çığırtkanlık yapan arkadaşlarım çok gerizekalısınız diyorum.

şimdi diycek bazıları işte ben duyarlılığımı bağlılığımı böyle ifade ediyorum,o olmasa sen şimdi bunları yazamazdın bilmem ne. siktirin gidin diyorum. siktiğimin amerikalı bi piçin yaptığı sikindirik bi sitede anca kendinizi tatmin edin. faşist,şovenist ve ırkçı bütün söylemlerinizin, ilah merakınızın,koyunluğunuzun,gösterişinizin de amına koyim. dincilerin, faşistlerin ve yeni türüyen bu burjuva atatürkçülerinin daha çok amına koyim.

3 yorum:

  1. Sadece Facebook ve Msn'de olmayacak ki bunlar. :D
    Blogların çoğu da Atatürk'le dolup taşacak bugün. :D Normal zamanda hiç anılmayan Atatürk bugün son derece reyting alacak Blogger aleminde.

    YanıtlaSil
  2. blogger alemininde amına koyim :)

    YanıtlaSil
  3. Nasıl katılırım sana.
    trakya şivesiyle konuştum. postuna olumlu bi yorum bu, evet.

    YanıtlaSil